У вересні WebPromoExperts Content Marketing Day збере гостей і експертів
23 вересня 2016 року відбудеться WebPromoExperts Content Marketing Day, в якому візьмуть участь експерти в сфері контент-маркетингу з України та СНД.
Основна тема конференції — вироблення контент-стратегій для середніх і великих компаній.
У конференції візьмуть участь доповідачі від Webpromoexperts, hh.ua, Vortex, Цитрус, MadCats, АРТДЕПО, Air.io тощо.
Для кого онлайн-конференція буде корисною?
Для власників та адміністраторів сайтів;
для інтернет-маркетологів (як початківців, так і досвідчених);
для замовників послуг просування власних сайтів.
Що отримають учасники заходу?
свіжі ідеї в кейсах і досвід інших підприємств;
натхнення і заряд сил для нових проектів;
інформацію щодо того, як обігнати конкурентів;
інформацію щодо того, як просуваються кращі компанії та що робить їх такими;
поради щодо того, як використовувати отримані знання і збільшити ROMI;
користь для бізнесу та кар'єри.
Конференція презентує:
12 доповідей з практичними прикладами, кейсами та особистим досвідом;
11 годин прямого ефіру з кращими фахівцями у сфері контент-стратегії;
1 круглий стіл з обговоренням важливих тем, проблем і відповідями на питання.
Детальніше
Програма конференції:
"Комплексний підхід до контент-маркетингу" — Антон Воронюк (керівник академії Webpromoexperts");
"Як зробити так, щоб тексти приносили гроші і чому це у вас досі не виходило?" — Майя Богданова (bogdanova.ru);
"Формування персонажів і їх правильне застосування на прикладі сайту клініки" — Олександр Власов, (Vortex);
"КМ для інтернет-магазину" — Віталій Вітюк (Цитрус);
"Навчальний контент: від знань до продажу. Кейс сервісу SendPulse" — Олександр Рись (SendPulse);
"ССР (співтовариство, системність, розвиток)" — Катерина Єрошина (MadCats);
круглий стіл "Контент для бізнесу. Фокусуємося": на запитання будуть відповідати Володимир Галіка (Engine), Олена Мельон (Email-шеф) та Артем Пилипець (Seo-sign);
"Не випускаючи аудиторію з соціальних мереж" — Володимир Галіка (Engine);
"Як зробити круту інфографіку?" — Михайло Хейна (АРТДЕПО);
"Як розкрутити YouTube-канал на повну" — Микола Рогінець (Air.io);
"Хто такий контент-маркетолог. Як знайти "правильного" фахівця" — Катерина Мащенко (керівник студії Вінтаж);
"Як зібрати 50 000 трафіку в місяць за допомогою блогу!" — Наталія Заєць (WebPromoExperts).
Організатори та спонсори: WebPromoExperts, WebPromo, SendPulse.
Щоб потрапити на конференцію, необхідно попередньо зареєструватися на офіційному сайті заходу. В день його проведення організатори надішлють учасникам лист з нагадуванням і посиланням на проведення.
Зареєструватися