189 000 бізнесів і пиріжки на колесах: український стартапер створює спільноту бізнес-іммігрантів в США

189 000 бізнесів і пиріжки на колесах: український стартапер створює спільноту бізнес-іммігрантів в США

189 000 підприємців, які зв'язуються один з одним у соцмережі сьогодні, можуть щотижня отримувати добірку актуальних вакансій, резюме, новин і бізнесів, цікавих для партнерства.

Артем Геращенков, підприємець і засновник  української стартап-студії Gekos, за 2 роки в США зібрав бізнес-спільноту вихідців з різних країн СНД і за допомогою інформаційних технологій об'єднав колег в соціальну мережу Svoi.us. Зараз проект допомагає новоспеченим іммігрантам запускати свої бізнеси в Штатах, а також проводить регулярні зустрічі, де команда Svoi підбирає учасникам партнерів, зводить з однодумцями і людьми, готовими вкласти гроші в молоді проекти. З початку 2017 року таких зустрічей було вже два десятки, вони проходять в різних містах, де проживають помітні групи іммігрантів з країн СНД: Сан-Дієго, Даллас, Лос-Анджелес, Клівленд, Сіетл, Портленд, Фінікс, Денвер та інших.

Підбір бізнесменів і потенційних партнерів працює на базі програми, яку написала команда розробників з Росії, України та Білорусі. Цей же алгоритм закладений в основу сайту Svoi. За допомогою коду 189 000 підприємців, які зв'язуються один з одним в соцмережі сьогодні, можуть щотижня отримувати добірку актуальних вакансій, резюме, новин і бізнесів, цікавих для партнерства.

Програма знаходить контакти і потрібні зв'язки – саме це для іммігранта-бізнесмена в США найскладніше в перші роки його роботи. За словами Артема Геращенкова, в Америці є можливості для будь-якої бізнес-ідеї, яка тільки спаде на думку. У його спільноті присутні і брокери, і стоматологи, і власники кухні на колесах, де готують пиріжки і український борщ.

Робота спільноти дає іммігрантам можливість отримати і дати підтримку колишнім і теперішнім співвітчизникам, спрощує вхід на ринок, повністю знімає мовний бар'єр.

У США до 500 000 російськомовних бізнесів, заснованих вихідцями з України, Росії, Білорусі, інших країн СНД, і всім потрібно розвиватися, тому спільнота швидко зростає. У пріоритеті на наступний рік – підбирати партнерів не тільки в Америці, але і виводити на західний ринок компанії батьківщини.

З легкої руки Svoi до кінця 2017 року американські компанії планують укласти кілька сотень договорів з українськими та російськими колегами, а також деякі бізнеси випробують на собі схему прискореної експансії, розроблену командою проекту. За цією схемою середній бізнес може отримати потрібний на першому етапі оборот в США в 1,5 – 2 рази швидше, ніж у випадку, коли самостійно підшукує дистриб'юторів й інших партнерів.

Більшість корисних опцій Svoi безкоштовні для учасників спільноти. Це стосується навчальних матеріалів, консультацій, нетворкінгу, підбору потенційних партнерів. Але якщо бізнес планує захоплювати ринок, команда Геращенкова пропонує послуги з маркетингу та готова вкладати власні інвестиції в проекти під відсоток від прибутку.

Наступна публікація