Алло: За лаштунками Чорної П'ятниці. Чого варта підготовка до свята

Дата публікації
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Алло: За лаштунками Чорної П'ятниці. Чого варта підготовка до свята

Скажені знижки, інформаційна галас — і всього три дні акції, за якою стоїть кілька місяців підготовки.

Скажені знижки, інформаційна галас — і всього три дні акції, за якою стоїть кілька місяців підготовки. Чорна П'ятниця 2020 в АЛЛО  — день найбільших знижок і нереального ажіотажу.  Як правило, середній чек в ці дні збільшується на 25%, а попит зростає вдвічі чи більше. Нам, як кінцевим споживачам, видно тільки результат: дисконтні ціни на сайті. А для такого великого маркетплейса, як АЛЛО, підготовка до цього «простого" дня займає кілька місяців і забирає чималий ресурс.

"Для того, щоб підготуватися до Чорної П'ятниці, ми оптимізуємо роботу абсолютно всіх департаментів, підключаємо додатковий логістичний ресурс, змінюємо графік роботи співробітників, виділяємо сервера. Купівельна активність збільшується в два рази, це означає, що ми повинні працювати з подвійною потужністю, щоб надати звичний АЛЛО-сервіс нашим клієнтам", — коментує СМО ГК Алло, Артур Матковський.

 А що якщо введуть карантин вихідного дня і відвідувачі не зможуть прийти в АЛЛО на вихідні?

"Ключовий навик успішного бізнесу в наші дні — миттєва адаптивність. При карантинних заходах на вихідних ми готові змістити час акції або стартувати раніше, щоб у наших клієнтів не було поспіху та була можливість вибирати товари комфортно. Крім того, на allo.ua доступні відеоконсультації, які дозволяють клієнту протестувати товар у відеочаті з нашим консультантом. І, звичайно, як ніколи буде актуальний слоган «Чорна п'ятниця в твоєму смартфоні". Частка мобільного трафіку в e-commerce вже перевищила 80%, і АЛЛО не є винятком. Ми закупили додаткові сервери, так що готові впоратися з піковим навантаженням на сайт", — зазначає керівник Діджитал департаменту, Владислав Місіюк.

Крім адаптивного підходу АЛЛО здивували ще й ніжною комунікацією — креативна кампанія під назвою «Чорна Нiжнятниця" не залишить байдужим найжорстокішого циніка.  Крім яскравого візуального рішення, мила сама ідея: адже всім і справді так не вистачає позитиву в цьому році.

Варто відзначити, що головний розпродаж року в Алло вже розпочався. Цього року покупцям представлені більше 5 000 товарів зі знижками на будь-який смак: від смартфонів і побутової техніки, до одягу і товарів для туризму. Особливий акцент в цьому році був зроблений на товари всіма улюбленого бренду Xiaomi: фітнес-браслети, ноутбуки, смарт годинники і навіть сезонна "зігріваюча" техніка. Кількість акційних товарів обмежена, тому рекомендуємо не відкладати покупки!

 Довідка:

АЛЛО - це компанія для тих, хто хоче стати кращим, більш технологічним, жити комфортно і сучасно. Найбільший рітейлер смартфонів і гаджетів, сучасної техніки та товарів для дому та відпочинку, від косметики та інструментів до одягу та меблів, який є маркетплейсом національного масштабу з доставкою замовлень на пошту, додому і в магазини в 140 містах України.

Allo.ua — тицяй що хочеш!

Дата публікації
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Наступна публікація