Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
Андрій Довбенко: До компанії N&D клієнт приходить за результатом

Андрій Довбенко: До компанії N&D клієнт приходить за результатом

Українські і кіпрські партнери нашої компанії вирішили, що настав час оновитися, і тому зараз продовжимо працювати під брендом N&D.

Про це наголосив керуючий партнер компанії юрист Андрій Довбенко в інтерв'ю журналу "Український юрист", коментуючи здійснення ребрендингу компанії "Andreas Neocleous & Co Ukraine".

Він нагадав, що компанія "Andreas Neocleous & Co", яка працювала в Україні із кінця 90-х, у 2015-му змінила бренд на "Andreas Neocleous & Co Ukraine". "Наразі ми досягли стадії, коли завдяки зростанню команди та портфоліо проектів компанія повинна рухатися уперед, посилювати свої позиції на українському ринку. Тому було прийнято рішення запровадити новий бренд", - наголосив юрист Довбенко Андрій.

За його словами, компанія спеціалізується на питаннях захисту бізнесу та прав внутрішніх й іноземних інвесторів. "Історично ми розвивали дві юридичні практики: судову, корпоративне право та M&A. Активно рухаємося у напрямі інтелектуальної власності і кримінального права. Тобто всі стандартні практики у нас розвиваються на різних етапах. Звичайно, наша гордість — це судова практика, особливо у сфері нерухомості та банківського сектора", - зауважив Андрій Довбенко. На думку юриста, його компанія відома на ринку як команда, що працює із проблемними активами і здатна вирішувати питання, навіть якщо вони складні й пов'язані з чисельними непростими факторами.

"Нам подобається застосовувати комплексні рішення та досягати кінцевого результату, а не просто займатися наданням юридичних послуг, наприклад із представництва в суді. Знаю, що ключові українські банки та бізнес-групи вже оцінили наші послуги", - зауважив Андрій Довбенко.

Він відзначив, що попри кризові явища, український ринок юридичних послуг доволі щільний і конкурентний. Але водночас, Довбенко наголосив на позитивних аспектах конкуренції. "Конкуренція — це основа життя, зокрема  бізнесового. Вона стимулює мозок, а у нашій професії — це наш єдиний інструмент, яким ми заробляємо гроші", - вважає він.

На думку Андрія Довбенка, правильно обрана стратегія бізнесу та маркетингу, точно налаштовані процеси всередині компанії, правильна команда — все це дає змогу віднайти свою нішу або посунути більш слабкого конкурента та розширити свою долю на ринку. "І чим щільніше ринок, тим цікавіша гра", - зазначив він.

Довбенко вважає, що команда N&D відрізняється від решти гравців юридичного ринку стратегічним підходом, відсутністю умовностей щодо "тривалої історії та репутації". "Ми не боїмося сказати клієнту, що він неправий. У нього є проблема, у нас є рішення. Ми керуємо процесом, опираючись на наш власний досвід, знання, відчуття ситуації, часто недоступної для розуміння клієнтом. Ми бачимо усі підводні камені, на відміну від клієнта. Тому можемо його вислухати, але робитимемо так, як вважаємо за потрібне для найефективнішого результату. До нас приходять не за обслуговуванням, а за досягненням результату з мінімальними ризиками", - наголосив Андрій Довбенко.

Він повідомив, що асоціація з Andreas Neocleous & Co International дозволяє його компанії реалізовувати проекти, що потребують застосовування права інших юрисдикцій. "На цьому етапі нашого розвитку співпрацюємо із "Andreas Neocleous & Cо" та спільно із міжнародною командою юристів вирішуємо поставлене клієнтом завдання", - підкреслив він.

Залиште свій коментар

Вибір редакції