Блокчейн MaxData: ми змінюємо спосіб ведення бізнесу

Блокчейн MaxData: ми змінюємо спосіб ведення бізнесу

Блокчейн MaxData

MaxData.io дозволить постачальникам послуг безпосередньо взаємодіяти зі споживачами більш дешевими шляхами, значно знизивши витрати на рекламу і скоротивши потребу у зборі даних.

Споживачі надають прості для заповнення форми, які використовуються для взаємодії із постачальниками послуг.

Використання технології Блокчейн робить наше рішення особливим, гарантуючи, що персональні дані споживача є анонімні, доступні для нього і постійно обновлюються. На відміну від інших платформ, які доступні сьогодні, платформа MaxData не володіє і не продає ці данні нікому.

Дані шифруються та зберігаються на Блокчейн. Тільки користувач має ключ до розшифрування своїх персональних даних і може надати обмежений доступ постачальникам послуг, які сплачують токени за дані привілеї користувачу.

Ці корпорації отримають доступ тільки до даних, які необхідні для оптимізації конкретних послуг і транзакцій. Жодна особиста або контактна інформація не публікується до тих пір, поки клієнт не прийме рішення прийняти пропозицію.

Використовуючи ці анонімні дані, постачальники послуг можуть надавати персоналізовані пропозиції споживачам, при цьому не звертаючись до Big Data корпорацій за послугами таргетинга.

Споживачі, отримують токени, коли компанії надсилають їм більш вигідну або більш цікаву пропозицію.

Таким чином, споживачі виграють двічі: по-перше зберігаючи право власності і отримуючи токени за свої персональні дані, а по-друге, отримуючи більш дешеві та індивідуальні пропозиції від постачальників послуг.

Постачальники послуг стикаються з рядом проблем при спробі визначити і "націлити" споживачів на відповідні угоди.

Масова реклама та маркетинг складають значну частину бюджету компанії, і тому більша частина його витрачається даремно – на таргетинг людей, які не потребують або не зацікавлені у запропонованих послугах.

Першим завданням для постачальників є націленість на «правильних» клієнтів у «потрібний» час. Компаніям вкрай складно точно визначити, хто саме їх клієнти, і що саме їм потрібно. Підприємства намагаються поліпшити спосіб виявлення потенційних клієнтів за допомогою таргетинга.

Вони або використовують додаткове програмне забезпечення, або розробляють власні інструменти, засновані на складних алгоритмах, які обробляють неймовірну кількість даних, що є дуже дорогим, складним і до того ж далеким від досконалості процесом.

Друга проблема полягає у визначенні найбільш актуальної пропозиції для клієнта. Навіть коли підприємствам вдається ідентифікувати «потрібних» споживачів, вони не можуть знати, скільки саме можуть заплатити за надані послуги споживачі. І компаніям залишається лише робити «холодні» пропозиції, які можуть бути і зовсім неактуальні та нецікаві. Такі «невідповідні» пропозиції легко губляться з виду у клієнтів і навряд чи мають шанс на успіх.

MaxData вирішує ці проблеми, дозволяючи споживачеві надавати інформацію про те, які послуги він використовує або хотів би придбати і скільки він на даний час сплачує за них.

Таким чином, постачальники знають про те, чого саме хочуть клієнти і можуть запропонувати їм більш вигідні або більш цікаві угоди.

І все це, не заплативши ні копійки за інформацію.

Наша мрія в MaxData.io полягає в тому, що одного дня весь бізнес буде вестись саме таким чином по всьому світу. Це усунить потребу у занадто дорогих ланцюгах передачі даних, що, знизить ціни на товари і комунальні послуги для всіх нас.

Наступна публікація