Інвестиції в бізнес — запорука його успішного й ефективного розвитку. Дане правило стосується всіх сфер діяльності, й інтернет-магазини не є винятком.
З популяризацією електронних ресурсів, що пропонують товари і послуги, розвиваються і методи просування сайтів. Вкладення коштів у віртуальний світ продукції і пропозицій забезпечує збільшення числа користувачів і потенційних покупців, максимізує дохід. Починаючи розвиток електронного бізнесу, рекомендується заздалегідь врахувати необхідність просування ресурсу. Незважаючи на численні переваги віртуальних торгових майданчиків, розкрутка сайтів — один із найважливіших і трудомістких етапів, що забезпечують майбутній прибуток. Щоб розрахувати необхідні вкладення в просування, потрібно зрозуміти, використання яких інструментів буде оптимальним у вашому випадку.
Фактори, що формують бюджет
Залежно від суми інвестицій, витрачені на просування ресурсу кошти окупляться за 12-16 місяців. Основними факторами, які формують розтрати на сайт, є:
- семантичне ядро;
- вік сайту;
- ціни зовнішніх посилань.
Бюджет збільшується за рахунок висококонкурентних запитів, які формують семантичне ядро. Даний фактор є найдорожчим показником, але він сприятливо позначається на майбутньому розвитку електронного ресурсу.
Вік домену і сайту — абсолютно різні показники, на потенційну успішність впливає саме друге число. "Зрілі" ресурси заслуговують велику "прихильність" пошукових систем, які починають відлік після першої індексації.
Одним із найпопулярніших способів розкрутки є придбання зовнішніх посилань. Рекомендується віддавати перевагу майданчикам, що пропонують ефективні та не дуже дорогі електронні ресурси. Основні витрати йдуть на нарощування маси, придбання контенту, просування в соціальних мережах, прогін по каталогах і базах.
Розрахунок бюджету і послуги просування
З огляду на високу конкуренцію між "електронними бізнесменами", щоб привернути увагу потенційних покупців, необхідно вдатися до ряду послуг із розкручування. Просування сайту включає підвищення його видимості в пошукових системах, розміщення оголошень компанії, пошук і аналіз чинників, які піднімуть ресурс на новий рівень. Додатковими пропозиціями, що привертають клієнтів і покупців, є створення мобільних додатків, брендинг, розробка власного стилю. Кожен крок — це можливість максимізувати рівень доходу. Для економії коштів фахівці радять користуватися послугами агентств і фахівців на етапі розробки, коли здійснюється індивідуальний аналіз проекту та пошук можливих варіантів його популяризації.
Щоб грамотно і максимально достовірно розрахувати розмір вкладень у розвиток ресурсу, необхідно оцінити стан сайту, семантичне ядро, можливі витрати на посилання. Рекомендується забезпечити готовність 30-40 відсотків від запланованої суми. Резерв коштів дозволить прискорити процес просування і вдосконалювати ефективність процесів.
Джерело: сайт Wezom.com.ua.