Розробка та просування інтернет магазину кальянів.
У 2017 році, до нас звернувся власник інтернет магазину кальянів "HOOKA" із завданням вивести його на лідируючі позиції топ-видачі, збільшити ефективність роботи інтернет магазину і завоювати ринок продажу кальянів і аксесуарів для кальнокуріння в Україні.
Проблема
Сайт компанії існує досить давно. До підписання договору з веб-студією Apricode на надання комплексу послуг з розкручування і просування сайту не приділялося особливої уваги, а також був відсутній професійний підхід. До звернення в Apricode відстежити відвідуваність веб-ресурсу і його конверсію не було неможливо.
Завдання
Перед колективом компанії Apricode була поставлена задача - підвищити ефективність роботи інтернет магазину "HOOKA",щоб збільшити кількість продажів. Основними способами вирішення поставленого завдання є:
· Розробка і створення нового сайту;
· Висновок веб-ресурсу в ТОП-видачі пошукових систем;
· Надання цільової аудиторії максимально повної інформації про роботу інтернет магазину "HOOKA": його товари, послуги, акції, що проводяться;
· Зручність вибору потенційним клієнтам потрібного кальяну, а також аксесуарів та супутніх товарів.
Рішення задачі
Для вирішення поставленого завдання, співробітники компанії Apricode виконали наступні роботи:
· Була виконана розробка нового сайту. Використовуючи систему Opencart 2.3 вдалося створити адаптивний і зручний веб-ресурс. Ви маєте доступ до всієї необхідної інформації. Завдяки синхронізації інтернет магазину з системою 1-С був спрощений процес обробки замовлення.
· Налаштування веб-аналітики. Завдяки цьому стало можливо відслідковувати дзвінки клієнтів, виявити найбільш вигідні джерела трафіку, визначити проблемні моменти і усунути останні.
· Розробка семантичного ядра. В ході виконання робіт, було підібрано семантичне ядро, на підставі якого створена структура сайту, мета дані, оптимізований і налаштований файл robots і sitemap.
· Унікальний і якісний контент. Наповнення сайту оригінальним і корисним для користувача контентом змогло залучити додаткову аудиторію, а також підвищити інтерес користувачів до продукції інтернет магазину кальянів "HOOKA". Також це зробило позитивний вплив на поведінкові фактори.
· Контекстна реклама. З огляду на те, що SEO-просування не дає швидких результатів, було прийнято рішення одночасно використовувати також контекстну рекламу, яка є не менш продуктивним інструментом пошукового маркетингу. Завдяки цьому продажі інтернет магазину кальянів стали рости з першого місяця співпраці з веб-студією Apricode.
Підведемо підсумки
В результаті комплексного підходу, до вирішення поставлених завдань, вдалося досягти:
· Збільшення конверсії сайту на 5%;
· Кількість дзвінків від потенційних клієнтів зросла в 4,5 рази;
· Зростання відвідувачів за перший місяць склав більше 850 чол.
Все це позитивно позначилося і на зростанні продажів, які виросли більш ніж в 2 рази, і це тільки за перші два місяці співпраці.
Надмірне паління шкідливе для вашого здоров'я