"HOOKA" - Інтернет Магазин кальянів

"HOOKA" - Інтернет Магазин кальянів

Розробка та просування інтернет магазину кальянів.

У 2017 році, до нас звернувся власник інтернет магазину кальянів "HOOKA" із завданням вивести його на лідируючі позиції топ-видачі, збільшити ефективність роботи інтернет магазину і завоювати ринок продажу кальянів і аксесуарів для кальнокуріння в Україні.

Проблема

Сайт компанії існує досить давно. До підписання договору з веб-студією Apricode на надання комплексу послуг з розкручування і просування сайту не приділялося особливої ​​уваги, а також був відсутній професійний підхід. До звернення в Apricode відстежити відвідуваність веб-ресурсу і його конверсію не було неможливо.

Завдання

Перед колективом компанії Apricode була поставлена ​​задача - підвищити ефективність роботи інтернет магазину "HOOKA",щоб збільшити кількість продажів. Основними способами вирішення поставленого завдання є:

·         Розробка і створення нового сайту;

·         Висновок веб-ресурсу в ТОП-видачі пошукових систем;

·          Надання цільової аудиторії максимально повної інформації про роботу інтернет магазину "HOOKA": його товари, послуги, акції, що проводяться;

·          Зручність вибору потенційним клієнтам потрібного кальяну, а також аксесуарів та супутніх товарів.

Рішення задачі

Для вирішення поставленого завдання, співробітники компанії Apricode виконали наступні роботи:

·         Була виконана розробка нового сайту. Використовуючи систему Opencart 2.3 вдалося створити адаптивний і зручний веб-ресурс. Ви маєте доступ до всієї необхідної інформації. Завдяки синхронізації інтернет магазину з системою 1-С був спрощений процес обробки замовлення.

·         Налаштування веб-аналітики. Завдяки цьому стало можливо відслідковувати дзвінки клієнтів, виявити найбільш вигідні джерела трафіку, визначити проблемні моменти і усунути останні.

·         Розробка семантичного ядра. В ході виконання робіт, було підібрано семантичне ядро, на підставі якого створена структура сайту, мета дані, оптимізований і налаштований файл robots і sitemap.

·         Унікальний і якісний контент. Наповнення сайту оригінальним і корисним для користувача контентом  змогло залучити додаткову аудиторію, а також підвищити інтерес користувачів до продукції інтернет магазину кальянів "HOOKA". Також це зробило позитивний вплив на поведінкові фактори.

·         Контекстна реклама. З огляду на те, що SEO-просування не дає швидких результатів, було прийнято рішення одночасно використовувати також контекстну рекламу, яка є не менш продуктивним інструментом пошукового маркетингу. Завдяки цьому продажі інтернет магазину кальянів стали рости з першого місяця співпраці з веб-студією Apricode.

Підведемо підсумки

В результаті комплексного підходу, до вирішення поставлених завдань, вдалося досягти:

·         Збільшення конверсії сайту на 5%;

·         Кількість дзвінків від потенційних клієнтів зросла в 4,5 рази;

·         Зростання відвідувачів за перший місяць склав більше 850 чол.

Все це позитивно позначилося і на зростанні продажів, які виросли більш ніж в 2 рази, і це тільки за перші два місяці співпраці.

Надмірне паління шкідливе для вашого здоров'я

Наступна публікація