На АЗК "БРСМ-НАФТА" ТОП-менеджмент заправляв авто і спілкувався з клієнтами

На АЗК "БРСМ-НАФТА" ТОП-менеджмент заправляв авто і спілкувався з клієнтами

"БРСМ-НАФТА" традиційно влаштувала "День спілкування".

Національна мережа автозаправних комплексів "БРСМ-НАФТА" традиційно влаштувала "День спілкування", в рамках якого пів сотні співробітників керівного складу по всій Україні стали операторами та "пістолетниками", аби ближче поспілкуватися з клієнтами, отримати відгуки та побажання щодо покращення якості сервісу.

Крім того, під відомим паливним брендом українцям представили новий формат комплексів "Good market" – повноцінний супермаркет із заправкою. У магазинах  можна знайти товари основних продовольчих груп: молочна, м'ясна продукція, овочі, фрукти, а також функціонує відділ кулінарії, в якому можна придбати готові страви української та європейської кухні.

"Працівники "БРСМ-НАФТА" усіх рівнів орієнтуються на ефективність виконання робіт та відмінне знання продуктів – як палива, так і товарів, які ми пропонуємо. Якість і своєчасність – основні складові репутації всієї мережі", - розповідає Олександр Мельничук, директор департаменту стратегічного маркетингу мережі "БРСМ-Нафта", який в цей день виступав в ролі авто-заправника  на АЗК в Києві,  - "Цей проєкт дозволяє не просто зануритися в епіцентр повсякденної робочої атмосфери, ми хочемо, щоб клієнт максимально продуктивно витрачав свій час, тому об’єднали в одній локації супермаркет, кафе та заправку".

На сьогоднішній день мережа "Good Market" налічує 5 маркет-комплексів формату "3 в 1", проте кількість та асортимент товару збільшуватиметься. 

Суспільним заходом мережа планує привернути увагу не тільки автолюбителів, а й пересічних покупців. "День спілкування з клієнтами" – важливий у форматі прийняття стратегічних рішень мережі, так як дає розуміння всіх тонкощів роботи АЗК, потреби як самих працівників, так і клієнтів автозаправних комплексів. Наш проєкт - це цікавий формат обміну досвідом і живого спілкування», - коментує Василь Бікус, операційний директор мережі АЗК "БРСМ-НАФТА".

"День спілкування з клієнтами» проводиться вшосте у мережі "БРСМ-Нафта", продовжуючи розширювати географію покриття та кількість залучених представників. 

Довідково:

На ринку роздрібних нафтопродуктів України "БРСМ-НАФТА" працює від 1992 року. Щодня послугами АЗК користуються понад 200 000 автомобілістів по всій Україні. На сьогоднішній день мережа налічує 196 автозаправних комплексів по всій Україні. "БРСМ-НАФТА" пропонує автомобілістам України якісне паливо виробництва провідних європейських нафтопереробних заводів: Orlen Lietuva (Литва), Ромпетрол, OMV Petrom SA (Румунія), ГПЗ "Белорусьнефть", Мозирський і Новополоцький НПЗ (Білорусь).

Наступна публікація