Про просування бізнесу на світових ринках можна буде дізнатись на конференції "Go Global Day", яка почнеться в режимі онлайн 16 червня в 11:00. Експерти — керівники компаній, які успішно завоювали західні ринки, — запропонують актуальні і ефективні інструменти для глобального просування в інтернеті.
Стратегії просування на зовнішній ринок представлять на безкоштовній веб-конференції "Go Global Day" такі компанії як Terrasoft, SeoProfy, SEMrush, Allbiz global, TemplateMonster, Jeapie, TriggMine тощо.
Конференція триватиме 11 годин, протягом яких будуть представлені 13 доповідей з особистим досвідом спікерів і практичними кейсами. Експерти дадуть відповідь на запитання слухачів та обговорять найактуальніші з них в рамках круглого столу.
Теми доповідей такі:
- Як просувати локальний бізнес на світові ринки.
- Основні інструменти інтернет-просування за кордон на прикладі конкретних кейсів.
- Як залучити трафік з усього світу на прикладі Allbiz global.
- Як вибрати канали просування в умовах обмеженого бюджету від TriggMine.
- Як невеликій компанії з Миколаєва досягти масштабів транснаціональної корпорації. Кейс TemplateMonster.
- Як просувати те, з чим багато хто не знайомий? Кейс Terrasoft.
- Досвід SEMrush, Jeapie, SeoProfy, WebPromoExpert та інших.
Також у рамках конференції будуть представлені кейси:
- "Стратегії виходу на інші ринки. 3 кейси" — Антон Воронюк, керівник WebPromoExperts.
- "Google — експортні можливості для українського бізнесу" — Євген Галкін, менеджер експортного спрямування в Google.
- "TemplateMonster. Від Миколаєва до транснаціональної корпорації" — Давид Браун, CEO TemplateMonster.
- "Успішний запуск продажів на Amazon.com" — Ігор Кустов, співзасновник SalesHub.pro.
- "Зрілий ринок vs новий ринок" — Олена Смирнова, Digital group head Terrasoft.
- "Вихід на нові ринки. PPC стратегії" — Сергій Михайленко, PPC консультант.
- "Як TriggMine на західні ринки ходив..." — Христина Потоцька, директор з маркетингу TriggMine.
- "З речами на вихід. Кейс Jeapie" — Ігор Яковець, директор з комунікацій інвестиційної компанії Digital Future.
- "Просування стартапу на зарубіжний ринок" — Артем Гідіна, Head of SEO Department в WebPromo.
- Круглий стіл: "Що потрібно, щоб вийти на закордонний ринок?" — Олена Смирнова, Вікторія Абед, Ігор Яковець.
- "Чому ми вижили. Кейс Semrush" — Олег Щеголєв, CEO semrush.com.
- "Allbiz — 90 країн. Як з цим бути?" — Вікторія Абед, керівник департаменту маркетингових комунікацій Allbiz.
- "Кейс з просування софтового сайту під ринок США з відвідуваністю до 8 000 відвідувачів за добу" — Віктор Карпенко, керівник SeoProfy.
- "Як створити персональний бренд на міжнародному ринку інтернет-маркетингу?" — Олександра Тачалова, Digital Marketing Consultant.
Організаторами та спонсорами заходу виступлять "WebPromoExperts", "WebPromo", "Digital Bee" і "SalesHub".
Щоб стати учасником конференції, необхідно попередньо зареєструватися на сайті заходу. В день його проведення організатори надішлють кожному гостю лист з нагадуванням і посиланням на онлайн-трансляцію.