На конференції Go Global Day експерти розкажуть про вихід на зовнішній ринок

На конференції Go Global Day експерти розкажуть про вихід на зовнішній ринок

Про просування бізнесу на світових ринках можна буде дізнатись на конференції "Go Global Day", яка почнеться в режимі онлайн 16 червня в 11:00. Експерти — керівники компаній, які успішно завоювали західні ринки, — запропонують актуальні і ефективні інструменти для глобального просування в інтернеті.

Стратегії просування на зовнішній ринок представлять на безкоштовній веб-конференції "Go Global Day" такі компанії як Terrasoft, SeoProfy, SEMrush, Allbiz global, TemplateMonster, Jeapie, TriggMine тощо.

Конференція триватиме 11 годин, протягом яких будуть представлені 13 доповідей з особистим досвідом спікерів і практичними кейсами. Експерти дадуть відповідь на запитання слухачів та обговорять найактуальніші з них в рамках круглого столу. 

Теми доповідей такі:

- Як просувати локальний бізнес на світові ринки.

- Основні інструменти інтернет-просування за кордон на прикладі конкретних кейсів.

- Як залучити трафік з усього світу на прикладі Allbiz global.

- Як вибрати канали просування в умовах обмеженого бюджету від TriggMine.

- Як невеликій компанії з Миколаєва досягти масштабів транснаціональної корпорації. Кейс TemplateMonster.

- Як просувати те, з чим багато хто не знайомий? Кейс Terrasoft.

- Досвід SEMrush, Jeapie, SeoProfy, WebPromoExpert та інших.

Також у рамках конференції будуть представлені кейси:

- "Стратегії виходу на інші ринки. 3 кейси" — Антон Воронюк, керівник WebPromoExperts.

- "Google — експортні можливості для українського бізнесу" — Євген Галкін, менеджер експортного спрямування в Google.

- "TemplateMonster. Від Миколаєва до транснаціональної корпорації" — Давид Браун, CEO TemplateMonster.

- "Успішний запуск продажів на Amazon.com" — Ігор Кустов, співзасновник SalesHub.pro.

- "Зрілий ринок vs новий ринок" — Олена Смирнова, Digital group head Terrasoft.

- "Вихід на нові ринки. PPC стратегії" — Сергій Михайленко, PPC консультант.

- "Як TriggMine на західні ринки ходив..." — Христина Потоцька, директор з маркетингу TriggMine.

- "З речами на вихід. Кейс Jeapie" — Ігор Яковець, директор з комунікацій інвестиційної компанії Digital Future.

- "Просування стартапу на зарубіжний ринок" — Артем Гідіна, Head of SEO Department в WebPromo.

- Круглий стіл: "Що потрібно, щоб вийти на закордонний ринок?" — Олена Смирнова, Вікторія Абед, Ігор Яковець.

- "Чому ми вижили. Кейс Semrush" — Олег Щеголєв, CEO semrush.com.

- "Allbiz — 90 країн. Як з цим бути?" — Вікторія Абед, керівник департаменту маркетингових комунікацій Allbiz.

- "Кейс з просування софтового сайту під ринок США з відвідуваністю до 8 000 відвідувачів за добу" — Віктор Карпенко, керівник SeoProfy.

- "Як створити персональний бренд на міжнародному ринку інтернет-маркетингу?" — Олександра Тачалова, Digital Marketing Consultant.

Організаторами та спонсорами заходу виступлять "WebPromoExperts", "WebPromo", "Digital Bee" і "SalesHub".

Щоб стати учасником конференції, необхідно попередньо зареєструватися на сайті заходу. В день його проведення організатори надішлють кожному гостю лист з нагадуванням і посиланням на онлайн-трансляцію.

Зареєструватися

Наступна публікація