SEO-оптимізація є життєво важливим заходом, який у разі успіху може забезпечити ресурс відвідувачами.
Як користувачі потрапляють на сторінку будь-якого сайту в інтернеті? Частина користувачів переходить, натискаючи на рекламні посилання і банери. Частина користувачів знаходить адреси сайтів в соціальних мережах, в описах до відео, в рекламі в месенджерах. Деякі запам'ятовують URL-адреси, написані в оголошеннях, на билбодах і флаєрах, а пізніше відвідують ці сайти в браузері.
Тим не менше, якщо вірити статистиці, переважна більшість користувачів потрапляє на сторінки комерційних ресурсів або зі сторінки пошукової видачі, або з контекстної або банерної реклами. Причому, беручи до уваги пряму залежність відвідуваності сайту і прибутковості ресурсу в ряді онлайн сфер, сайти ведуть конкурентну боротьбу за кожного цільового відвідувача, який може перетворитися у клієнта або покупця.
На цьому тлі пошукова оптимізація сайту або SEO є життєво важливим заходом, який у разі успіху може забезпечити ресурс відвідувачами. Якщо говорити мовою обивателя, то метою пошукової оптимізації, в незалежності від тематики сайту, є виведення сайту на перші місця на сторінці результатів у будь-якій або конкретної пошукової системи. Звичайно, враховується релевантність запитів, адже важливо, щоб посилання на сайт опинялася перед користувачем пошукової системи в той момент, коли він вводить запит, що відповідає тематиці сайту.
На практиці оптимізований ресурс буде з'являтися серед пошукових результатів кожен раз, коли користувач буде вводити в рядок пошуку тематичний запит. Якщо ми говоримо про магазині взуття в Києві, наприклад, посилання на магазин буде з'являтися в момент запитів киян, що стосуються взуття, якщо це SEO оптимізований сайт адвокатських послуг – то він буде в ТОП Google або Яндекс в момент запитів про адвокатів і юридичних усулгах. І так далі.
Терміни і вартість пошукового просування, як і його результативність, залежать від того, скільки пошукових запитів планується охопити в процесі "заточування" сайту під пошукову систему. Опціонально може враховуватися регіон просування – столиця, вся країна, конкретний регіон чи місто. Пошукове просування – це комплексний захід, який передбачає роботу з усіма складовими сайту. Алгоритми просування постійно змінюються, підлаштовуючись під вимоги пошукових систем.
Займаються SEO профільні фахівці, яким важливо не тільки вивести сайт в ТОП по вибраних запитах, але утримати позиції на видних місцях в пошуковій видачі. Детальніше про сервіси фахівців даної сфери ви можете дізнатися на http://topseo.ua/services.