Новий сервіс OneBox для управління компанією поєднав переваги CRM - і ERP-систем Новини компаній

Новий сервіс OneBox для управління компанією поєднав переваги CRM - і ERP-систем

Новий програмний пакет від WebProduction розроблений для управління виробничими ресурсами компанії.

Багатофункціональна система OneBox, яка була створена компанією WebProduction, дозволяє оптимізувати управління бізнесом і вести повний контроль діяльності співробітників. Новий додаток суміщає дві системи — CRM і ERP.

OneBox зробить роботу компанії з клієнтами більш ефективною. CRM-система, що є частиною даного програмного пакету, дозволяє провести аналіз клієнтської бази, а також краще зрозуміти її інтереси та уподобання. Інструментарій OneBox допомагає у стратегічному плануванні роботи компанії та визначенні її пріоритетів.

Ефективність використання OneBox підтверджується прикладом фармацевтичної компанії, що використала CRM-систему. Відповідно до звітів менеджерів компанії, її співробітники в день здійснювали 50 і більше дзвінків клієнтам. Але після введення в роботу програмного комплексу, створення завдання "подзвонити клієнтові", прив'язаного до конкретного співробітника, і клієнтських карток, з'ясувалося, що кількість дзвінків була в 10 разів менше заявленої. Це виявило значний потенціал OneBox як системи контролю за роботою персоналу.

Другим компонентом OneBox є ERP-система, яка призначена для управління ресурсами компанії. Вона дозволяє вести фінансовий облік та керує роботою персоналу завдяки постановці завдань. Таким чином, ресурси компанії використовуються ефективніше.

Серед інструментів OneBox присутній так званий календар завдань з інтегрованою функцією Getting Things Done, що являє собою список завдань з можливістю виділення найбільш пріоритетних. Завдання також можна переносити або ставити повторно.

Новий програмний пакет від WebProduction розроблений для управління виробничими ресурсами компанії, вирішення бізнес-завдань, а також для оцінки ефективності роботи організації. OneBox використовується для керування роботою співробітників, налагодження їх робочої комунікації, а також для ведення корпоративної документації. Серед додаткових інструментів можна виділити корпоративну пошту, sms-розсилки, прайси і базу клієнтів.

Кожна дія співробітника, будь то дзвінок або надіслання електронного листа, фіксується в базі даних програми. Завдяки цьому можна контролювати роботу персоналу і оцінювати ефективність кожного окремого співробітника.

Наступна публікація