Огляд ринку навушників: на що звертає увагу український споживач

Огляд ринку навушників: на що звертає увагу український споживач

У цьому огляді ми розповімо, які моделі і конструкції були найпопулярнішими в 2015 році. 

Покупці звичайно вибирають навушники для якісного відтворення звуку з ноутбука або планшета, для підключення до стаціонарного комп'ютера або заради використання мультимедійних можливостей мобільного пристрою. У цьому огляді ми розповімо, які моделі і конструкції були самими популярними в 2015 році і яким виробникам акустики довіряють наші співвітчизники.

Цифри, отримані в результаті статистичних досліджень сайту Magazilla, в якому один розділ присвячений навушникам. У каталозі сайту представлено кілька тисяч найменувань продукції — навушники для смартфонів, ноутбуків, планшетів, телевізорів, стаціонарних комп'ютерів, а також складні моделі, з мікрофонами і спеціальні навушники для слухового апарату. Портал містить докладні описи моделей і таблиці для порівняння цін в українських інтернет-магазинах.

Якій конструкцій навушників українці надають перевагу?

54 % покупок в 2015 році припало на частку накладних навушників, які фіксуються на поверхні вуха і притискаються до нього. Так як джерело звуку в цьому випадку знаходиться на деякому віддаленні від вушної раковини, у них повинен бути великий запас гучності, щоб забезпечити повноцінне звучання. Найчастіше накладні навушники фіксуються за допомогою наголов'я у формі дуги. Але є й компактні рішення, у яких кріплення реалізоване у вигляді завушної дуги.

29 % покупок припадає на внутрішньоканальні моделі. Зовні вони схожі на вставні навушники, але їх посадка набагато глибша: розробники взяли за основу для конструкції слуховий апарат і професійні навушники, які використовують музиканти під час виступів. Внутрішньоканальні моделі забезпечують максимальну якість звуку за рахунок покращеної герметизації, а ступінь спотворення звуку мінімальна. Близько 10 % покупців вибирали відкриті накладні моделі, 5 % — вкладиші.

Спосіб підключення

Як видно зі статистики продажів, майже 70 % навушників купувалися для підключення до портативної техніки та до стаціонарних ПК. Найпопулярніший роз'єм — mini-Jack.

Більше 15 % покупців вибрали навушники з підключенням 6,35 мм (Jack), який використовується у професійній або у напівпрофесійній аудіотехніці. Трохи більше 10 % покупців вибрали навушники, що працюють по Bluetooth.

Чутливість

Цей параметр визначає енергоспоживання і рівень гучності навушників. Середнє значення знаходиться в межах від 90 до 120 дБ.

Половина покупців вибрала моделі з рівнем потужності від 101 до 110 дБ. Чверть меломанів влаштував показник до 100 дБ, а 15 % меломанів вибрали моделі з чутливістю 111-115 дБ.

Серед популярних виробників — Sony, Philips і Sennheiser. На їх частку сумарно припадає більше 30 % покупок.

 

Наступна публікація