Підвищити ефективність роботи штату співробітників будь-якої компанії покликана нова CRM-система OneBox White, в якій управління основними бізнес-процесами покладено на робота.
Вивчити нову версію можна безкоштовно після реєстрації на сайті компанії.
Тепер це не просто CRM-система, а робот для бізнесу, який може частково замінювати співробітників і не вимагати уваги людини. Нова програма може сама:
- ловити пропущені дзвінки та контролювати отзвон клієнту;
- збирати всю пошту в сегментовану базу контактів;
- відправляти SMS менеджеру, коли відвідувач на сайті;
- збирати заявки з сайтів і розподіляти їх по менеджерам, нагадувати менеджерам про клієнтів;
- розпізнавати email всіх відвідувачів сайту;
- рахувати скільки заробив бізнес;
- відслідковувати геолокацію співробітників і техніки;
- фіксувати дзвінки співробітників, навіть з Nokia 1100;
- порівнювати співробітників за кількістю дій і ефективності;
- переводити розмови в хмару тегів;
- самостійно зателефонувати клієнтам;
- отримувати нових клієнтів з facebook та instagram;
- завантажувати всі нові компанії-ліди з відкритих джерел;
- дякувати клієнтам про оплати, нагадувати про борги і прострочені платежі;
- автоматично наймати, стажувати і звільняти співробітників;
- і багато іншого.
Творці OneBox значно розширили функціональність системи і при цьому підвищили швидкість її роботи. Українські програмісти додали нові інтеграції і розширили існуючі.
"Першим в очі кидається оновлений білий дизайн з витонченими іконками, рухомими блоками і інформативними дашбордами. Далі ви помітите, що найбільш затребувані функції стали ближче, швидше і з'явилися нові можливості. Без сумнівів, це найкраща версія OneBox з усіх, які ми раніше випускали", — каже Ігор Устименко, технічний директор OneBox.
Клієнт тепер через особистий онлайн-кабінет управляє бізнес-процесами, в яких важливо рішення замовника. Він без участі менеджера закриває або не розкриває завдання, підтверджує отримання товару, оплати і оцінює роботу. В особистому кабінеті доступна виписка документів і оплата по ним.
Список всіх оновлень займає 350 сторінок і його можна подивитися на сайті CRM-системи. Зокрема програмісти розробили для OneBox White:
- дашборди з безліччю красивих графіків, що настроюються;
- новий мобільний додаток зі сканером QR-кодів для швидкого управління продукцією на складі;
- внутрішній чат, де співробітники обговорюють загальні питання, оперативно повідомляють про важливе або просто жартують — поєднаний з поштою, телефонією, Facebook, Viber;
- новий механізм налаштувань на кожному екрані показує, що саме на сторінці можна поміняти;
- можливість призначити гарячі клавіші для найбільш затребуваних функцій, що економить години роботи операторам колл-центрів і інтернет-магазинів.
Як отримати OneBox White?
Щоб подивитися нову версію, потрібно просто зареєструватися на сайті https://crm-onebox.com/ru/ — і на електронну скриньку прийде доступ до нової системи. Це безкоштовно.
Щоб отримати знижку $100 на кожну ліцензію, потрібно купити OneBox White до 1 жовтня 2017 року. Ціна ліцензії з 1 жовтня складе $499.
Для тих, хто мігрує з інших систем, є спеціальні умови. При переході з AmoCRM, Бітрікс24, bpm'online на будь-який платний тариф OneBox міграція даних буде проведена безкоштовно.
Детальніше про компанію OneBox:
Українська компанія розробляє і впроваджує систему автоматизації бізнес-процесів — OneBox. Система OneBox автоматизує роботу з контактами, ресурсами і процесами компанії, тобто об'єднує можливості програм CRM, ERP і BPM-класу.
Контакти:
OneBox
Київ, проспект Валерія Лобановського, 119х, БЦ DemievSky
+380 (44) 390-09-85
sales@crm-onebox.com
https://crm-onebox.com