Вартість комерційної версії CRM-системи OneBox з 13 березня поточного року зросла на 33 відсотки.
Вартість OneBox збільшилась на тлі зростаючої конкуренції і економічної кризи в Україні. Про стратегію розвитку OneBox і ситуації на ринку CRM-систем розповідають розробники, клієнти OneBox і експерти ринку.
30 січня 2017 була презентована оновлена версія системи OneBox з безліччю виправлень і доопрацювань за побажаннями клієнтів. Список з описом оновлень зайняв у розробників 161 аркуш А4. Оновлення торкнулися всіх модулів OneBox і мобільної версії.
Систему "навчили" аналізувати досвід співробітників, вести чат-переписку за типовими запитами, підказувати кращого виконавця завдання і прогнозувати ймовірний результат угоди. Крім цього, в CRM OneBox оновили інтерфейс користувача і додали нові автоматичні дії. Після додавання нових функцій і з урахуванням попиту розробники переглянули і збільшили вартість ліцензій.
Світовий ринок CRM зростає. У 2017 році аналітики Gartner прогнозують йому обсяг 36,5 млрд доларів, а середньорічний темп зростання даного ринку становить близько 15,1%.
"Ми проаналізували попит і пропозицію на ринку CRM, співвіднесли з можливостями OneBox і визначили оптимальні тарифи", — заявляє прес-центр CRM OneBox.
"Вартість CRM OneBox більш прийнятна, ніж у конкурентів, — каже Антон Юмаєв, — керівник відділу маркетингу групи компаній "Ензим", в яких впроваджена CRM OneBox. — Ми почали вивчати ринок постачальників подібного програмного забезпечення і склали список з трьох кандидатів, серед яких єдиним українським розробником був WebProduction, який створив CRM OneBox".
Ціна однієї ліцензії комерційної версії за тарифом "Startup" після подорожчання складає 399 доларів. Тариф "Company" з дев'ятьма ліцензіями і персональним менеджером інтеграції виріс до 3 399 доларів. Безлімітна кількість ліцензій за тарифом "Enterprise" коштує 15 999 доларів.
"Це дорожче, ніж "Бітрікс", який практично безкоштовний. І я їм за це вдячний, тому що вони забирають несерйозних клієнтів. А продукти Terrasoft, Microsoft, SAP коштують в два-три рази дорожче нашого", — говорить Максим Мірошниченко, технічний директор CRM OneBox в інтерв'ю для Retail community.
Детальніше про можливості OneBox можна дізнатися на особистому презентації від фахівців компанії.
Про OneBox:
CRM OneBox — це програмне забезпечення для управління ресурсами, персоналом і обслуговуванням клієнтів. CRM OneBox автоматизує процеси документообігу, товарообігу, роботу колл-центру і адміністрування відділів. Вона контролює час і результати роботи співробітників, дає статистику і повідомляє про порушення. Зберігає події — дзвінки, листи, смс, — а також дії в системі: проведення оплат, закриття завдань і замовлень.
Контакти:
CRM OneBox
webproduction.ua
+380 (44) 332-93-25
sales@webproduction.ua