Розвиток онлайн-торгівлі в аптечному бізнесі на прикладі УАХ Реклама

Розвиток онлайн-торгівлі в аптечному бізнесі на прикладі УАХ

Криза 2020 року показала, що світ змінився. Тому і фармацевтичному ринку України прийдеться зазнати деяких змін. Український аптечний холдинг не залишився осторонь цієї тенденції. На нього також чекають зміни, але здебільш позитивні.

Дізнаємося більше про поточну ситуацію з УАХ та плани компанії на майбутнє.

Детальніше про компанію

Український аптечний холдинг – вітчизняна фармацевтична компанія, яка бере початок ще з 30-х років минулого століття. До неї входять аптеки чотирьох відомих брендів: "Добрі ліки", "Домашня аптека", "Здравица" та "Бюджетна аптека". Мережа розповсюдилась по 60 містам країни. Нині УАХ володіє більш ніж 150 аптеками, і на цьому він не планує зупинятися. Компанія націлена на нові звершення, детальніше про які розповімо нижче.

УАХ позиціонує свої аптеки, як надійні та перевірені. Це підтверджується наступним:

  • виробничі приміщення забезпечені необхідними установками для безпечного зберігання ліків, слідування “холодовому ланцюжку”, температурним показникам та рівню вологості;
  • в кожній аптеці за контроль якості відповідає провізор, котрий чітко слідує встановленим стандартам;
  • вхідний контроль якості продукції гарантує відповідність товару строгим нормам;
  • кожна аптека за проханням споживача надає детальні відомості про канали надходження товарів, документи, котрі підтверджують якість та оригінальність препаратів;

Сьогодні в умовах жорсткої конкуренції на фармацевтичному ринку України важливо довести споживачам безперечну якість продукції та забезпечити їх бездоганним сервісом. УАХ намагається досягти високого рівня обслуговування, що неодноразово підтверджується.

Перспективний проект УАХ: zdravica.ua

Український аптечний холдинг рік тому запустив роботу власного онлайн-сайту, на якому здійснюється продаж дозволених ліків та інших аптечних товарів. В теперішніх умовах мати власний ресурс – це необхідність майже для кожного бізнесу. Тому і УАХ не залишився осторонь розвитку онлайн-аптеки.

Генеральний директор холдингу Дмитро Шишацький зауважив, що пандемія істотно прискорила розвиток e-commerce. Хоча проєкт zdravica.ua можна вважати молодим, відмічається помітний приріст відвідувань та продажу через сайт. Є всі шанси, що в найближчому майбутньому обсяги онлайн-заявок збільшаться в декілька разів, але в цілому e-commerce не зможе витіснити офлайн-бізнес повністю.

На зараз онлайн-аптека притягує увагу користувачів, котрі звикли до шопінгу в інтернеті. Вони мають змогу замовити будь-який потрібний товар і отримати його в найближчій аптеці або на Новій пошті.

Які плани холдинг має на майбутнє

Компанія і надалі планує розвивати онлайн-аптеку, забезпечуючи споживачів всім необхідним. УАХ активно росте, динамічно розвивається і охоплює нові напрямки. У цьому році компанія намагається зайняти своє місце в топ-5 найбільших аптечних мереж країни. Такими впевненими кроками все вийде.

Наступна публікація