Скільки потрібно порталів нерухомості, щоб продати одну новобудову?

Скільки потрібно порталів нерухомості, щоб продати одну новобудову?

Криза на ринку нерухомості — випробування для агентств і забудовників, а також нові можливості для майданчиків, що генерують продажі — Realia.ua.

На перегрітому ринку запущений сервіс пошуку житлової та комерційної нерухомості — Realia.ua. Над новим майданчиком ведуться роботи з 2016 року.

Портал стартує з оголошеннями про продаж і оренду житлової та комерційної нерухомості, наповнюється каталог новобудов і котеджів, у якому вже понад 3000 об'єктів України.

Проект фінансується на власні кошти. Основні зусилля спрямовані на побудову систем підтримки клієнтів, модерації та перевірки оголошень, рейтингу надійності забудовника, а також на вдосконалення технології пошуку.

Агентства та ріелтори, зареєстровані цієї осені, отримають безплатний тарифний план на 5 місяців. Розміщення житлових комплексів і котеджних містечок в каталозі безкоштовне, вже запущені платні інструменти просування. Приватні користувачі можуть розмістити два оголошення безкоштовно або докупити необхідну кількість розміщень.

На жаль, поки немає можливості повноцінно працювати з агентствами з Луганська, Донецька і Криму, але сподіваємося, ситуація в цих регіонах налагодиться.

Судячи зі статистики, отриманої за час роботи майданчика, рівень конкуренції на ринку ще не наблизився до можливого максимуму. Втрачається до 20% дзвінків забудовниками і агентствами, тобто кожен п'ятий-шостий запит залишається без відповіді. Часто не відстежується ефективність каналів продажів.

Будується і виводиться більше об'єктів, ціни зменшуються і падають продажі. В цій ситуації може з'явиться більше недобросовісних забудовників і випадків обману інвесторів. Завдання порталу Realia.ua — надати достовірну та максимально повну інформацію про об'єкти й учасників будівництва, щоб убезпечити користувачів.

Наступна публікація