Торгову марку "Небесна Криниця" визнано найкращою службою доставки питної води

Торгову марку "Небесна Криниця" визнано найкращою службою доставки питної води

Чергове визнання з боку громадськості та спеціалістів у сфері доставки води не стало сюрпризом для працівників компанії "Небесна Криниця", але послужило ще одним приємним свідченням плідної роботи.

Конкурс торгових марок "Фаворити Успіху" підбив підсумки дослідження громадських уподобань, що проводилося протягом 2017 року з метою визначення найкращих, найбільш рекомендованих експертами та найулюбленіших споживачами торгових марок українського ринку. Серед 24 учасників ринку доставки питної води найкращою названа ТМ "Небесна Криниця".

Згідно з методикою конкурсу, при визначенні Фаворитів Успіху враховується думка пересічних споживачів, експертів та українських знаменитостей (публічних людей, творчої та ділової еліти). Результати завіряються маркетинговою дослідницькою компанією InMind і проходять ретельний аудит Київського міжнародного інституту соціології (КМІС).

Коментуючи перемогу, директор з розвитку компанії "Небесна Криниця" Євгенія Кривонос зазначила: "Наша торгова марка вже визнавалася Фаворитом Успіху як найкраща доставка води у 2011 та 2013 роках. Проте зараз це є особливо знаковою подією, оскільки ми тільки-но відкрили новий завод у курортному містечку Ворзель. Визнання наших клієнтів та експертів ринку вкотре підтверджує наші лідерські позиції на ринку та найвищий рівень якості продукту та сервісу".

У свою чергу організатори конкурсу висловили подяку всім респондентам опитувань конкурсу, учасникам експертних журі: "Дякуємо всім, хто знайшов час і натхнення взяти участь у визначенні Фаворитів. Саме завдяки вашім рекомендаціям громадськості стали відомі найпопулярніші торгові марки 2017 року, які будуть рекомендуватися в якості найкращого вибору і в новому, 2018 році і надалі, — зазначили організатори конкурсу. — Переможцями рейтингу щорічно стають номінанти, які отримали найбільшу довіру та підтримку українців протягом всього року. Рейтинги отримані за результатами опитувань відображають реальні споживчі переваги і показують динаміку змін смаків громадськості. Лідери рейтингу — "Фаворити Успіху" — це завжди безперечно найкращі та найбільш якісні торгові марки в своєму ринковому сегменті, що підтверджується масштабною підтримкою з боку громадськості, яка є найбільш важливою рекомендацією для тих, хто завжди прагне брати від життя тільки найкраще!".

Довідка

Компанія "Небесна Криниця" займається виробництвом і доставкою бутильованої води з 2001 року. Є лідером ринку і національним оператором, який обслуговує понад 50 тисяч домогосподарств і 10 тисяч офісів по Україні. З 2015 року компанія здійснює повноцінне забезпечення клієнтів обладнанням для споживання кави і натуральною зерновою кавою. За останні роки компанія "Небесна Криниця" неодноразово отримувала нагороди "Фаворит успіху", "Якість №1" та інші в категорії доставки води і підтверджувала свої лідерські позиції на київському ринку. Є єдиним в Україні членом європейської асоціації бутильованих вод Watercoolers Europe і членом Європейської бізнес асоціації та Центру "Розвиток корпоративної соціальної відповідальності".

Конкурс торгових марок "Фаворити Успіху" — перший і поки ще єдиний в Україні публічний конкурс торгових марок, який цікавиться думкою безпосередніх споживачів і публікує рейтинги гравців ринку до відкритого доступу. Конкурс проводиться щорічно з 2003 року, за прозорою методикою вивчення громадської думки, з метою визначення найкращих, найбільш затребуваних і рекомендованих торгових марок товарів та послуг українського ринку, а також найяскравіших представників вітчизняного шоу-бізнесу. У рейтингу автоматично беруть участь усі без винятку торгові марки, що офіційно присутні на українському ринку, у категоріях розділених за напрямками споживчих товарів і послуг.

Переможці конкурсу, Фаворити суспільної довіри, обчислюються за підсумками масштабних опитувань, за участю трьох респондентських груп: Експертного Журі (профільних фахівців різних напрямків ринку товарів і послуг), Журі Успішних Людей (публічних і відомих людей України, знаменитостей), і безпосередніх споживачів, котрі вказують свої персональні уподобання, діляться думками, особистим досвідом і рекомендаціями в Інтернеті, на порталі FAVOR.com.ua.

Наступна публікація