В рамках найбільшої в Україні конференції з інтернет-маркетингу 8P, яку буде приймати Одеса 15 липня, пройде конференція "Одессея". 8P проводиться в Україні вшосте.
І цього року в рамках 8P відбудеться одеська конференція "Одессея". Більше 1200 учасників зможуть відвідати відразу два івенти за одним квитком і на одній локації.
Програма 8P 2017 буде складатися з чотирьох потоків:
- арбітраж трафіку;
- інтернет-магазини від А до Я;
- просування в США і Європі;
- SEO для фахівців.
Головним фокусом кожного потоку будуть практичні кейси для фахівців пошукової реклами, арбітражників трафіку, представників e-commerce, стартапів і мобільних додатків.
Доповіді вже готують:
- Сергій Гапоченко (OLX.ua);
- Іван Кравець (Prom.ua);
- Олег Саламаха (Serpstat);
- Дмитро Шахов (Remarka);
- Тарас Гуща (Seo.ua);
- Марина Бриль (Netpeak);
- Дмитро Бондар (Boosta.biz);
- Дмитро Мазурян (Tonti Laguna);
- Вадим Корепов (Partnerkin.com) і ін.
"Конференція "Одессея" гармонійно доповнить нашу практичну спрямованість доповідями і панельними дискусіями з експертами в області технологій і маркетингу", — каже голова оргкомітету 8P Ігор Яздан.
Програма "Одеса"
Формувати програму "Одеса" і модерувати конференцію будуть засновники заходу — керівник коворкінгу "Термінал 42" Сергій Петренко та директор з маркетингу сервісів компанії "Яндекс" Андрій Себрант.
"Ми прагнемо зберегти традиційний формат "Одессеї" і говорити про технології на службі бізнесу і нові тенденції в digital", — зазначив Андрій Себрант, директор з маркетингу сервісів компанії "Яндекс".
Програма 8P і "Одеса" буде доступна на сайті 8p.ua.
Скільки коштують квитки
В даний момент купити квитки відразу на дві конференції 8Р і "Одессея" можна за ціною від 2000 грн. А промокод PRNEWS забезпечить знижку 10%.
Організатор заходу - агентство інтернет-маркетингу Netpeak.