Про те, як за п'ять років вдалося збільшити кількість абонентів більш ніж в 2 рази, розповіли фахівці мережі Ланет.
Київський інтернет-провайдер мережа Ланет підводить проміжний підсумок своєї роботи і повідомляє про результати, досягнуті за останні 5 років. Починаючи з 2012 року, коли клієнтська база мережі в Києві подолала позначку в 50 000, кількість абонентів зросла в 2,25 рази і сьогодні становить 115 000. Покриття провайдера в столиці збільшилося вдвічі (з 300 до 600 тисяч квартир).
Як повідомляє на своїй сторінці Facebook директор компанії Маріан Івасюк, 35% від загального числа абонентів в Києві (40 000) використовують гігабітний інтернет, а серед нових клієнтів пакети "Гигабит" вибирають 54%.
Причини зростання популярності провайдера
Зростання клієнтської бази мережі Ланет пов'язане з багатьма факторами. Одним з найбільш важливих серед них є той факт, що провайдер пропонує найвигідніші умови надання гигабитного інтернету в столиці. Пакети з доступом до мережі на швидкості до 1 Гбіт/с продаються в середньому ціновому сегменті. Це означає, що користувачі можуть отримати за середньоринковою ціною послугу більш високої якості, ніж пропонують інші оператори.
Також важливо звернути увагу на те, що в ціну будь-якого тарифного плану Мережі Ланет входить не тільки основна послуга — інтернет, але і ряд супутніх послуг, таких як:
- Кабельне телебачення.
- Цифрове телебачення IPTV (яке розповсюджується абсолютно легально і з найкращою якістю, що досягається за рахунок інвестицій провайдера в своє господарство).
- Пакети каналів, скомпоновані таким чином, щоб в будь-якому тарифному плані абонент отримував доступ до найбільш цікавих, пізнавальних і розважальних каналів не переплачуючи.
Ще однією важливою складовою успіху компанії є автономність обладнання. На даний момент в Києві близько 50% обладнання Ланет може працювати абсолютно незалежно від стаціонарної подачі електрики міськими електромережами. Таким чином, абоненти застраховані від перебоїв в роботі інтернету, кабельного або цифрового телебачення, навіть коли обурюється погода або міські служби проводять планові або позапланові відключення.
Крім усього перерахованого, абоненти вибирають Мережу Ланет ще й з огляду незмінно якісного сервісу, що постійно вдосконалюється. Так, недавно компанія оголосила про нове правило: після подачі заявки на підключення, якщо провайдер не підключить абонента в той же день, кожний наступний день очікування компенсується абоненту днем безкоштовного використання послуг компанії.
Довідка:
Мережа Ланет, покриття якої охоплює на сьогоднішній день 11 міст України, пропонує абонентам широкий спектр телекомунікаційних послуг, а також ТБ-обладнання для організації дротових і бездротових локальних мереж домашнього і офісного користування. Компанія працює з приватними і корпоративними клієнтами, пропонуючи великий асортимент тарифних пакетів при підключенні до провідного і бездротового інтернету, а також кабельного та цифрового телебачення. Мережа Ланет — компанія, яка надає користувачам якісний канал доступу до інтернету на швидкості до 1 Гбіт/с і є безперечним лідером України в цьому напрямку, що підтверджено численними тестами і рейтингами.
Контакти:
Центр обслуговування абонентів:
м Київ, пр. Перемоги, 95
(044) 500-03-03
info@lanet.ua