Торгова мережа Фокстрот однією з перших серед великих продавців побутової техніки й електроніки спільно з перевізником Ipost реалізувала для покупців спосіб надшвидкого отримання товарів, замовлених на foxtrot.ua.
Послуга "експрес-доставка за 2 години" онлайн-замовлення вже доступна для жителів Києва, Одеси, Харкова, Львова, Дніпра і Запоріжжя. У найближчій перспективі – покрити всі міста присутності магазинів, а це близько 100 населених пунктів.
"Експрес-доставка товару – один з найбільш затребуваних у наш час сервісів і, відповідно, – в числі пріоритетних у Фокстрот. Ідея створити новий продукт з організацією доставки у мінімальних часових рамках за допомогою кур'єрської служби з foxtrot.ua народилася в найгостріший період карантину, коли адресна доставка онлайн-замовлень користувалася підвищеним попитом", – розповів Олексій Зозуля, CEO компанії.
Як відзначили в компанії, на етапі розробки проекту принципово важливим моментом був пошук такого перевізника, який зміг би забезпечити високий рівень кур'єрського сервісу, швидкість і необхідну географію покриття. Такі вимоги задовольнив інноваційний кур’єрський сервіс Ipost.
Як оформити замовлення з "Експрес доставкою за 2 години, Ipost":
- Обрати бажаний товар в інтернет-магазині Фокстрот, покласти його в кошик.
- Перейти до кошику й, обираючи спосіб доставки із запропонованих варіантів, натиснути опцію "Експрес доставка".
- Натиснути свою адресу на карті (сервіс на основі Google Maps визначить оптимальний маршрут точки відвантаження товару до вашого місця розташування та орієнтовний час на доставку) і підтвердити замовлення.
Цікаво, що весь процес виконання замовлення повністю автоматизований, тобто відбувається без участі персоналу Фокстрот. Інформація про актуальний статус надходить шляхом смс-повідомлення. Також покупець може відстежувати етапи доставки самостійно в режимі реального часу: в особистому кабінеті на сайті продавця, у чат-боті Telegram або Viber. Перевірити місце розташування кур'єра на карті можна за допомогою додатку Ipost, що дає можливість зв'язатися з ним у разі потреби.
Зазначимо, що у 2019-му у Фокстрот стартував ребрендинг: оновлено понад 30 магазинів мережі, формат інтернет-платформи, значні сили і ресурси були виділені на поліпшення платформ, пов'язаних з обслуговуванням онлайн-замовлень і сервісом.