Перейти до змісту
У містах-мільйонниках запрацював сервіс з доставки техніки за 2 години

У містах-мільйонниках запрацював сервіс з доставки техніки за 2 години

Торгова мережа Фокстрот однією з перших серед великих продавців побутової техніки й електроніки спільно з перевізником Ipost реалізувала для покупців спосіб надшвидкого отримання товарів, замовлених на foxtrot.ua.

Послуга "експрес-доставка за 2 години" онлайн-замовлення вже доступна для жителів Києва, Одеси, Харкова, Львова, Дніпра і Запоріжжя. У найближчій перспективі – покрити всі міста присутності магазинів, а це близько 100 населених пунктів.

"Експрес-доставка товару – один з найбільш затребуваних у наш час сервісів і, відповідно, – в числі пріоритетних у Фокстрот. Ідея створити новий продукт з організацією доставки у мінімальних часових рамках за допомогою кур'єрської служби з foxtrot.ua народилася в найгостріший період карантину, коли адресна доставка онлайн-замовлень користувалася підвищеним попитом", – розповів Олексій Зозуля, CEO компанії.

Як відзначили в компанії, на етапі розробки проекту принципово важливим моментом був пошук такого перевізника, який зміг би забезпечити високий рівень кур'єрського сервісу, швидкість і необхідну географію покриття. Такі вимоги задовольнив інноваційний кур’єрський сервіс Ipost.

Як оформити замовлення з "Експрес доставкою за 2 години, Ipost":

  1. Обрати бажаний товар в інтернет-магазині Фокстрот, покласти його в кошик.
  2. Перейти до кошику й, обираючи спосіб доставки із запропонованих варіантів, натиснути опцію "Експрес доставка".
  3. Натиснути свою адресу на карті (сервіс на основі Google Maps визначить оптимальний маршрут точки відвантаження товару до вашого місця розташування та орієнтовний час на доставку) і підтвердити замовлення.

Цікаво, що весь процес виконання замовлення повністю автоматизований, тобто відбувається без участі персоналу Фокстрот. Інформація про актуальний статус надходить шляхом смс-повідомлення. Також покупець може відстежувати етапи доставки самостійно в режимі реального часу: в особистому кабінеті на сайті продавця, у чат-боті Telegram або Viber. Перевірити місце розташування кур'єра на карті можна за допомогою додатку Ipost, що дає можливість зв'язатися з ним у разі потреби.

Зазначимо, що у 2019-му у Фокстрот стартував ребрендинг: оновлено понад 30 магазинів мережі, формат інтернет-платформи, значні сили і ресурси були виділені на поліпшення платформ, пов'язаних з обслуговуванням онлайн-замовлень і сервісом.

Залиште свій коментар

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин