Українці стали купувати менше, а ремонтувати більше Пресреліз

Українці стали купувати менше, а ремонтувати більше

Пандемія коронавірусу серйозно вдарила по кишені українців. Ще пару років тому зламану техніку викидали й відправлялися за покупкою нової, то сьогодні резонним стає питання ремонту.

За статистикою, в СЦ звертається кожна третя сім'я. І цей тренд актуальний не тільки в Україні, але і в Європі, де виробників побутової техніки зобов'язали постачати запчастини на державному рівні. Це пов'язано з погіршенням економіки в ЄС, а, так само з проблемою утилізації побутових приладів.

Плюси й мінуси ремонту побутової техніки

Правильний догляд і експлуатація збільшують термін служби, але не гарантують збої в роботі з плином часу. Що ж робити при ламанні?

Купівля нового обладнання обійдеться дорожче ремонту, тому вигідніше звернутися в майстерню. Таке рішення виправдане по ряду причин:

  • Економія бюджету. 
  • Не буде порушена цілісність інтер'єру. 
  • Найчастіше ремонт здійснити швидше, ніж підібрати й дочекатися доставки нового приладу. 

Недолік один - це вибір надійного СЦ. Спроби повернути життя зламаним пристроям самостійно, як правило, погіршують ситуацію, тому потрібно знайти професіоналів, яким можна довірити таку роботу.

Як правильно вибрати СЦ

У Києві є багато сервісних центрів. Але куди звернутися, щоб бути впевненим в якості надаваних послуг? Пропонуємо вам кілька корисних рекомендацій:

  • Репутація. У СЦ повинні бути офіційні сертифікати на виконання ремонту. Компанії-виробники не співпрацюють з непрофесіоналами. 
  • Обслуговування. Надійна майстерня справляє гарне враження з першого контакту. 
  • Гарантія. Хороший сервіс дає гарантію на виконані роботи та використовує оригінальні комплектуючі. 
  • Широкий спектр послуг. У таких майстерень великий штат широкопрофільних фахівців, сучасне діагностичне та профільне обладнання. 
  • Власний склад. Цей аспект гарантує оперативність ремонтних заходів. 

Де в Києві відремонтувати техніку

У Києві працює велика кількість СЦ, проте не всі відповідають вищевказаним параметрам. Ми надаємо рейтинг кращих сервісів Києва на 2021 рік: 

  • Firstservice - кращий СЦ 2020 року. Це рекордсмен за швидкістю і якістю послуг. Він піднявся з третього рядка рейтингу на першу. Крім того, у цій компанії істотно виріс кейс договорів підтримки з різними брендами. 
  • KBT "не дотягнув" по першого місця через затримки з відповідями на дзвінки. 
  • MACLOUDS. Компанія посіла третє місце. Хороший СЦ, але іноді бувають проблеми з термінами діагностики. 
  • SUPPORT.UA. Хороший сервісний центр. Мінус - тут обмежений асортимент послуг. 
  • LiNX Service. Спеціалізується на телефонах, планшетах і іншої електроніки, але є проблеми з кур'єрською доставкою. Часто цей фактор є визначальним при виборі СЦ. 

Володіючи інформацією про переваги та критерії вибору, ви зможете заощадити час, нерви й гроші, якщо ваша техніка вийде з ладу і вам потрібно буде відправити її в ремонт.

Наступна публікація