Пандемія коронавірусу серйозно вдарила по кишені українців. Ще пару років тому зламану техніку викидали й відправлялися за покупкою нової, то сьогодні резонним стає питання ремонту.
За статистикою, в СЦ звертається кожна третя сім'я. І цей тренд актуальний не тільки в Україні, але і в Європі, де виробників побутової техніки зобов'язали постачати запчастини на державному рівні. Це пов'язано з погіршенням економіки в ЄС, а, так само з проблемою утилізації побутових приладів.
Плюси й мінуси ремонту побутової техніки
Правильний догляд і експлуатація збільшують термін служби, але не гарантують збої в роботі з плином часу. Що ж робити при ламанні?
Купівля нового обладнання обійдеться дорожче ремонту, тому вигідніше звернутися в майстерню. Таке рішення виправдане по ряду причин:
- Економія бюджету.
- Не буде порушена цілісність інтер'єру.
- Найчастіше ремонт здійснити швидше, ніж підібрати й дочекатися доставки нового приладу.
Недолік один - це вибір надійного СЦ. Спроби повернути життя зламаним пристроям самостійно, як правило, погіршують ситуацію, тому потрібно знайти професіоналів, яким можна довірити таку роботу.
Як правильно вибрати СЦ
У Києві є багато сервісних центрів. Але куди звернутися, щоб бути впевненим в якості надаваних послуг? Пропонуємо вам кілька корисних рекомендацій:
- Репутація. У СЦ повинні бути офіційні сертифікати на виконання ремонту. Компанії-виробники не співпрацюють з непрофесіоналами.
- Обслуговування. Надійна майстерня справляє гарне враження з першого контакту.
- Гарантія. Хороший сервіс дає гарантію на виконані роботи та використовує оригінальні комплектуючі.
- Широкий спектр послуг. У таких майстерень великий штат широкопрофільних фахівців, сучасне діагностичне та профільне обладнання.
- Власний склад. Цей аспект гарантує оперативність ремонтних заходів.
Де в Києві відремонтувати техніку
У Києві працює велика кількість СЦ, проте не всі відповідають вищевказаним параметрам. Ми надаємо рейтинг кращих сервісів Києва на 2021 рік:
- Firstservice - кращий СЦ 2020 року. Це рекордсмен за швидкістю і якістю послуг. Він піднявся з третього рядка рейтингу на першу. Крім того, у цій компанії істотно виріс кейс договорів підтримки з різними брендами.
- KBT "не дотягнув" по першого місця через затримки з відповідями на дзвінки.
- MACLOUDS. Компанія посіла третє місце. Хороший СЦ, але іноді бувають проблеми з термінами діагностики.
- SUPPORT.UA. Хороший сервісний центр. Мінус - тут обмежений асортимент послуг.
- LiNX Service. Спеціалізується на телефонах, планшетах і іншої електроніки, але є проблеми з кур'єрською доставкою. Часто цей фактор є визначальним при виборі СЦ.
Володіючи інформацією про переваги та критерії вибору, ви зможете заощадити час, нерви й гроші, якщо ваша техніка вийде з ладу і вам потрібно буде відправити її в ремонт.