Український must have: Elvira Gavrilova

Український must have: Elvira Gavrilova

Сукня "Роберта"

Чому деякі молоді дизайнери одягу провалюються у своїх стартапах ще на початку кар'єри, тоді як інші стабільно піднімаються на вершину слави?

Наприклад, ще досить молодий (заснований в 2015 році) бренд одягу Elvira Gavrilova недавно увійшов до категорії найпопулярніших дизайнерів одягу. Жіночий дизайнерський одяг бренду стає своєрідним "must have" серед українських модниць. Провідний fashion-дизайнер компанії – Ельвіра Гаврилова – активно працює над розвитком своєї торгової марки на міжнародному ринку. Спробуємо розібратися в деталях успіху новоспеченого представника індустрії fast fashion.

Костюм "Ребекка"

Реалізована дитяча мрія: модельєр одягу Ельвіра Гаврилова

Дизайнер жіночого одягу - не та професія, яку спочатку обрала засновниця бренду Ельвіра Гаврилова. Юнацькі роки майбутній дизайнер-модельєр хоч і провела в атмосфері творчості і взаєморозуміння, проте спеціальність для дівчини була обрана серйозніша: міжнародні відносини. Так Ельвіра і стала студентом престижного університету Києво-Могилянської академії.

Сама модельєр одягу розповідає: "У дитинстві, пригадую, з недитячою зацікавленістю відстежувала, як найзнаменитіші дизайнери одягу демонстрували свої колекції на тижнях високої моди в Мілані та Парижі. Дизайнерський одяг, в який були одягнені манекенниці, заворожував дух. Кращі дизайнери одягу, такі як Гуччіо Гуччі, Джанні Версаче, мотивували на створення чогось нового. Особливу повагу викликав Крістіан Діор – дизайнер, мода якого не могла не закохати в себе. Звичайно, з часом батько майже переконав мене, що моє захоплення – лише тимчасова дитяча примха. Але подорослішавши, я зрозуміла: моє покликання – дизайн одягу".

Після отримання диплома "Магістр Журналістики" Ельвіра стала "підніматися" по кар'єрних сходах. Вявившись переможцем конкурсу вакансій, дівчина в досить юному віці очолює регіональне представництво міжнародної фінансової компанії. Занурившись в роботу "з головою", сьогоднішній фешн-дизайнер звернула тоді на себе увагу керівництва. Переїхавши до Києва, виконує не тільки управлінські функції: успішно займається, крім фінансової діяльності, ще й іміджем компанії. Остаточно осісти на одному місці Ельвірі Гавриловій вдається вже в Одесі. У Південній Пальмірі молода топ-менеджер виходить заміж, при цьому все більше реалізуючи свої амбіції. Українські дизайнери складають основне коло спілкування у вільний від роботи час. Наймодніший одяг для персон, які знімалися для її видання, підбирався самостійно Ельвірою. Натхненна жіночністю українок, дівчина починає створювати власний дизайн одягу. Саме так з'являється дизайнер Ельвіра Гаврилова.

Сьогодні провідний модельєр-дизайнер одягу не тільки створює унікальний дизайн одягу, а й керує власним медіа-холдингом "Connect Plus", очолює редакцію бізнес-глянцю "Деньги Плюс" та активно підтримує благодійну діяльність за допомогою новоформатного проекту "Допоможи". Молоді дизайнери одягу співпрацюють з провідним модельєром, захоплюючись її амбітністю і творчою активністю.

Сукня "Роберта"

Прем'єрна колекція Ельвіра Гаврилова: зародження бренду

Дебютна колекція новоствореного бренду одягу призначалася тільки "для своїх". Лише після того, як знайомі модні дизайнери поставили свою оцінку, дизайнерський одяг міг бути показаний широкій аудиторії. Так, під час світського дівич-вечора ( "Сніданок у сукнях"), де збираються не тільки молоді, а й знамениті дизайнери одягу, були представлені дебютні колекції фешн-бренду. Завдяки тому, що попит на моделі з перших лінійок був досить високим, Ельвіра Гаврилова зайнялася створенням свого першого шоу-руму. Саме так відомі дизайнери одягу отримали поповнення у своїх рядах успішною дебютанткою.

Українські дизайнери повинні думати не тільки про локальний заробіток і постійну конкуренцію, а й про більш глобальні досягнення, які можливі лише при об'єднанні зусиль. Саме тому деякі модні дизайнери знаходяться в партнерських і навіть дружніх відносинах з брендом Elvira Gavrilova. "Адже одяг від українських дизайнерів повинен займати лідируючі позиції з продажу у світі. І досягнення цієї мети – не за горами", – вважає Ельвіра Гаврилова.

Сукня "Роберта"

Дизайнерський одяг: традиційний погляд нового формату

Elvira Gavrilova Company впровадила власну концепцію діяльності, яка ефективно працює, не змінюючись, вже 2 роки. Head дизайнер-модельєр бренду розкриває секрети "швидкого" успіху.

  • На створення колекції відводиться максимум 2,5 місяця. Відразу після розробки ескізів та поставки матеріалів починається робота над самою моделлю. Таким чином Ельвіра Гаврилова – дизайнер одягу, який презентує свої колекції по 5-6 разів на рік. Тоді як одяг українських дизайнерів оновлюється не більше 2-4 разів.
  • Під час пошиття використовуються лише тканини, які пройшли контроль якості. Дизайнерський одяг в першу чергу повинен бути якісним. Адже якщо модні дизайнери стануть економити на клієнті, клієнт почне економити на них.
  • Окрема увага приділяється крою одягу. Використання сучасних технологічних рішень активно втілюється у всіх виробничих цехах компанії. Це дозволяє уникнути навіть дрібних недоліків фасону.

У цьому році на одному з українських феншн-івентів модельєр-дизайнер одягу Ельвіра Гаврилова представила свою першу модель дитячого одягу. Багато шанувальників бренду цікавляться, чи вийде у світ дитяча лінійка. "Незабаром ми плануємо почати роботу над дитячим одягом", - пояснює Ельвіра Гаврилова. Нова колекція наступних сезонів може поповнитися образами для найбільш юних модниць.

За словами деяких fashion-блогерів, одяг від українських дизайнерів може бути поповнений лінією жіночого взуття Elvira Gavrilova. Частково підтверджує дані припущення пост в мережі Instagram, який не так давно опублікувала Ельвіра Гаврилова. Каталог бренду незабаром може доповнитись взуттєвими новинками компанії.

Костюм "Ванесса"

Одяг від українських дизайнерів: власна бізнес-модель

Модельєр одягу ще напочатку усвідомлювала: українські дизайнери-пчатківці часто закінчують провалом х основної причини – відсутності чіткого комерційного плану. Тоді як найвідоміші дизайнери одягу ніколи не забувають про маркетингову політику бренду. Elvira Gavrilova Company вирішила довіритися перевіреній роками стратегії. Деякі знамениті дизайнери одягу (наприклад, засновник бренду Zara Амансіо Ортега) прийшли до успіху, слідуючи саме їй.

Модельєр-дизайнер одягу розповідає, що всі етапи створення одягу здійснюються співробітниками бренду (або перебувають під їх контролем). Підбір необхідних тканин і матеріалів, складання ескізів, дизайн всіх моделей, реалізація, логістика – все це виконують різні співробітники команди компанії. Для чого? Тільки так дизайнерський одяг створюється не просто якісно, ​​але також швидко і злагоджено. Все це дозволяє, звичайно ж, збільшувати і рівень продажів.

Сукня "Роберта"

Найбільш модний одяг, який приносить прибуток не тільки власнику – франчайзинг EG

Модельєр одягу Ельвіра Гаврилова ще після продажу перших колекцій переконалася в прибутковості свого захоплення. Заповзятливий модний дизайнер одягу вирішила відкрити можливість для співпраці. "Досвідчені підприємці знають: найкраще інвестувати в працюючий бізнес, аніж починати все з нуля", - прокоментувала Ельвіра Гаврилова. Одяг українського бренду спочатку продавався лише в Одесі. Завдяки укладеній угоді з першим партнером на таких умовах, як франшиза Elvira Gavrilova, одяг українських дизайнерів приносить прибуток своїм власникам", - додає провідний дизайнер одягу. Україна - не єдиний ринок збуту, шоу-руми компанії відкриті на території ОАЕ, РФ, В'єтнаму та Польщі. У найближчі кілька місяців бутик EG буде відкритий і в Італії.

Elvira Gavrilova Company працює з урахуванням двох основних напрямків:

  • контроль якості виробництва одягу;
  • поліпшення маркетингової та економічної політики.

Українські дизайнери жіночого одягу часто завищують ціну на свої товари. Бренд Elvira Gavrilova дотримується політики, згідно з якою вартість одягу включає в себе ціну матеріалів, робочої сили і мінімальну націнку. "Такий метод, разом з частою зміною асортименту, дозволяє забезпечувати зростаючий рівень продажів і гарантує широку цільову аудиторію", - заявляє Ельвіра Гаврилова. Колекція бренду, до того ж, завжди містить 2 основні сегменти: "доступний" і "люкс". Тому свій унікальний образ в магазині Elvira Gavrilova зможе відшукати кожна дівчина, незалежно від вікової групи і фінансового становища.

Роблячи ставку на власні сили, необхідно дійсно любити те, чим займаєшся. Провідний дизайнер компанії переконана: "Справжню насолоду приносить не сама мета, а шлях до неї". Ельвіра Гаврилова, отримуючи задоволення від процесу творчої взаємодії при створенні нових колекцій, вірить: успіх приходить лише тоді, коли його ґрунтовно підготувати.

Наступна публікація