Українському ринку представлено продукт OneBox і Київстар "CRM + IP-телефонія"

Українському ринку представлено продукт OneBox і Київстар "CRM + IP-телефонія"

Для вирішення завдань бізнесу, що вимагає активних комунікацій з клієнтами, OneBox та Київстар запустили новий продукт — "CRM + IP-телефонія".

За даними Gartner, вже в 2018 році більш ніж трьома мільйонами працівників будуть управляти програми. Світовий досвід показує, що для автоматизації та зміцнення позицій компанії активно впроваджують CRM-системи. За даними Forrester Research, системи класу CRM дозволяють підвищити продуктивність мінімум на 10%.

"Як правило, другий крок після впровадження CRM-системи — інтеграція з IP-телефонією. Це дозволяє менеджерам обробляти звернення в рази швидше, підвищує якість обслуговування клієнтів та веде до зростання продажів", — говорить Максим Мірошниченко, технічний директор OneBox. 

Київстар, як провайдер комплексних рішень для підвищення ефективності бізнесу, розробив з OneBox новий продукт в рамках нового напряму — партнерського каналу. "Партнерський канал дозволяє Київстар збільшити кількість контактів з В2В-клієнтами і створювати затребувані продукти для бізнесу", — говорить Олександр Стоянов, керівник по роботі з партнерами сегмента малих і середніх підприємств Київстар.

Спільний з OneBox продукт забезпечує оптимальну роботу бізнес-процесів, пов'язаних з телефонією: голосове меню, розподіл дзвінків, запис розмов, розпізнавання мови. "Ми свідомо йдемо на такі партнерства: вони дозволяють Київстар забезпечувати клієнтів всім необхідним "з одних рук"", — пояснює Стоянов. 

Переваги рішення "CRM + IP-телефонія":

1. Зниження витрат на контроль якості роботи менеджерів call-центру — на 50%.

2. Можливість контролювати роботу співробітників і управляти базою даних клієнтів.

3. Можливість оцінювати ефективність реклами в різних каналах.

Дізнатися подробиці пропозиції і отримати детальну презентацію всіх можливостей автоматизації, підготовлену індивідуально, можна в контакт-центрі CRM OneBox і в партнерському каналі Київстар.

Контакти:

CRM OneBox

+38 (044) 332-93-25

sales@crm-onebox.com

https://crm-onebox.com/

Київстар

b2b_partners@kyivstar.net

https://kyivstar.ua

http://business.kyivstar.ua/ru/kr-620/b2b_partners

Наступна публікація