Як IT змінює ринок сантехнічних послуг

Як IT змінює ринок сантехнічних послуг

Ідея запустити проект AxWill з'явилася після того, як творцеві компанії кілька разів довелося звернутися по сантехнічні послуги.

Сервіс AxWill.com відкрився лише рік тому, але вже завоював собі репутацію на ринку сантехнічних послуг Києва. Середній бал 4.9 на підставі більш як 4 000 оцінок від клієнтів.

Як з'явився сервіс?

Ідея запустити проект AxWill з'явилася після того, як творцеві компанії кілька разів довелося звернутися в сантехнічні послуги:

  • Посудомийну машину встановлювали в 3 заходи;
  • Заміна лічильників в квартирі пройшла успішно. Шкода майстра довелося чекати 3 дні.

Як IT-сервіс спрощує життя?

Майстри приїжджають, коли зручно клієнту.

Все, що потрібно від клієнта: район і номер телефону.

Далі все працює як в таксі: система шукає найближчого вільного майстра. Зазвичай в сервісі 10-15 вільних майстрів на весь Київ, тобто 1-2 майстра в кожному районі.

При цьому немає жодної проблеми викликати майстри не на найближчий час, а на інший зручний клієнтові.

Клієнт не несе витрат, поки не отримає результат.

Консультація майстра і виїзд на місце для огляду — безкоштовні для клієнта, а майстру оплачуються компанією.

Тут теж допомагає IT. Завдяки спеціальній програмі, все пересування майстра фіксуються і він не може запросити компенсацію за безкоштовний виїзд до клієнта, якщо за фактом на адресі не був.

Майстер мотивований зробити якісно.

Після виконання замовлення, клієнту дзвонить робот і просить оцінити майстра від 1 до 5 зірок. Майстри знають, що кожне замовлення контролюється. Якщо середній бал майстра падає нижче 4.7 — він блокується в сервісі.

Всіх, хто поставив оцінку 1, 2 або 3 продзвонювати агент турботи про клієнтів і допомагає вирішити проблему.

Гарантія якості

Гарантія в сервісі дуже проста — протягом 6 місяців ми беззастережно виправимо всі виниклі проблеми, пов'язані з нашою роботою.

Клієнту не потрібно зберігати чеки або писати заяви. Один дзвінок в сервіс і наш майстер уже їде виправляти ситуацію.

IT тут теж допомагає, інформація по кожному клієнту зберігається в системі: від дати створення замовлення до списку виконаних послуг.

Як формуються ціни і наскільки це дорого?

Є середній прайс (розміщений на сайті AxWill.com), який майстер схвалює і погоджується з ним працювати при додаванні в сервіс.

Написати на сайті остаточну і справедливу ціну послуги неможливо.

Остаточну — можна, але вона буде завищена з запасом.

Справедливу — можна дізнатися тільки після оцінки майстром.

Тому всім клієнтам надають:

  • безкоштовну консультацію по телефону;
  • безкоштовний виїзд майстра

Майстер приїде і пояснить скільки коштує послуга і чому ціна саме така ДО початку робіт. Тобто, перерахунку після того як новий кран вже стоїть не буде.

Гарантія, безкоштовний виїзд і усунення всіх проблем клієнта — це вигідно!

Якщо почитати про нас відгуки в інтернеті, то ви найчастіше зустрінете слово "рекомендую". До нас не просто повертаються клієнти: 25% нових замовлень йде по сарафанне радіо.

Залучення нового клієнта через рекламу коштує 150 гривень. Ми вирішили, що краще ці гроші вкладати в якість сервісу.

Всі повторні замовлення потрібно здійснювати через наш сайт AxWill.com, а не безпосередньо дзвонити майстрові. Інакше ми не зможемо забезпечити контроль і гарантії з нашого боку.

Наступна публікація