Як підвищити купівельну спроможність споживачів в якісній кабельній продукції

Як підвищити купівельну спроможність споживачів в якісній кабельній продукції

Як підвищити купівельну спроможність споживачів в якісній кабельній продукції

За даними маркетингових досліджень українці почали ретельніше підходити до вибору будівельних матеріалів, надаючи перевагу якісним вітчизняним товарам. 

Відповідні тенденції обумовлені зменшенням імпорту продукції з країн СНД. Дешеву та низькоякісну продукцію почала витісняти вітчизняна продукція та продукція з країн ЄС. Експерти кабельного заводу "Мрія" підтверджують збільшення потреби споживачів в якісній кабельно-провідниковій продукції. За даними маркетингових досліджень компанії це обумовлено зношуванням внутрішньо будинкового обладнання, зокрема проводки. Радянські та вітчизняні стандарти встановлювали доволі тривалі строки експлуатації кабелів та проводів. В квартирній проводці основним видом кабеля за ПЄУ повинен бути кабель ВВГ-П (ВВП). В основному використовувалися такі марки, як: ВВП 3х2,5, 2х1,5, 3х4 та їхні аналоги. Відповідно до п. 8.1 ГОСТ 16442-80 "Кабелі силові з пластмасовою ізоляцією. Технічні умови" строк служби такого кабеля становить - 30 (тридцять) років, як зазначає експерт.

Будівництво основної частини житлового фонду України припадає на 60-80 роки, а тому електрообладнання, що використовувалося в таких будинка, давно вичерпало свій ресурс. Окрім іншого, близько 70% електропроводки виготовлено з алюмінієвого дроту, який має ще менший експлуатаційний строк. Відтак, заміна зношеної електропроводки є першочерговим заходом для підвищення пожежної безпеки житлового фонду України.

За даними МНС України кількість пожеж в житловому секторі у 2015 році порівняно з 2014 роком зросла на 14 % і становить 59 198 випадків, що складає 74,4 % загальної кількості пожеж. Станом  на перші 9 місяців 2016 року найбільшу кількість трагічних випадків при пожежах зареєстровано саме у Київській області. Основною причиною можна відмітити нехтування громадянами елементарними правилами експлуатації електроприладів та застарілою електричною кабельною проводкою.

Як зазначає виконавчий директор ТОВ "Мрія" А.М. Білик, розуміючи такий стан речей, керівництво компанії почало змінювати виробничу концепцію. Основним завданням компанія ставить орієнтацію на кінцевого споживача. Оптовий ринок, нажаль, диктує умови за якими має значення не якість, а ціна. В таких умовах ринок заполонила кабельно-провідникова продукція сумнівної якості. Кінцевий споживач не має можливості перевірити її характеристики, а якісна продукція, зазвичай, продається за завищеними цінами. Саме тому керівництвом компанії було прийнято виважене рішення надати можливість клієнтам придбати кабельну продукції за цінами оптових покупців. Це, в першу чергу, направлено на збільшення купівельної спроможності покупців та забезпечення кабельного ринку України якісною продукцією.

Наступна публікація