Знижки в супермаркетах Харкова: секрети економії

Знижки в супермаркетах Харкова: секрети економії

Акції зі значним зниженням цін повсюдно практикуються українськими супермаркетами.

До цього змушує жорстка конкуренція і зростаючі вимоги покупців. Знижки в супермаркетах Харкова іноді перевищують 50%. Дізнатися про них стало простіше: про акційні пропозиції роздробу інформує Pokupon. 

Взаємна вигода знижок

Проводячи розпродажі, магазини отримують навіть більшу вигоду, ніж покупці. Люди економлять тільки на тому товарі, ціна на який знижена, а решту асортименту розкуповують за повною вартістю.

Для магазину знижки — це заходи тактичного і стратегічного значення. Це прискорення товарообігу, а отже — збільшення прибутку за короткий проміжок часу.

За допомогою акцій продавці залучають нових покупців, демонструють лояльність цінової політики і мотивують перейти в розряд постійних, тобто працюють на перспективу. Для постійних покупців знижки виступають аргументом того, що вони правильно вибрали магазин, і йти в інший немає сенсу.

У гонитві за знижками 

З огляду на вигоду знижок і їх вплив на поведінку людей, перед продавцями стоїть завдання проінформувати про акцію максимальну кількість постійних і потенційних покупців. Причому виділяти великий бюджет на рекламу вони не можуть, так як зниження цін не повинно призводити до збитків. Для охоплення національної аудиторії вдаються до телереклами, а в межах міста рекламують акцію на білбордах. Але цей вид реклами є досить дорогим. 

У великому місті супермаркетам доцільніше проінформувати покупців, які живуть або працюють неподалік. Розпорошуватися на інші райони безглуздо, оскільки люди не хочуть витрачати час на дорогу, щоб купити ковбасу або консерви на 10 грн дешевше. Та й супермаркетів однієї мережі у великому місті кілька, тому покупець однозначно піде в найближчий. 

Для інформування локальної аудиторії магазини використовують рекламні проспекти і брошури. Їх розносять сусідніми офісами, а також надсилають до поштових скриньок прилеглих житлових будинків. Частину також розміщують в прикасовій зоні. Це робиться з тією метою, щоб покупець в бех поспіху вивчив асортимент, ціни і прийшов за покупками. 

Всі акції супермаркетів — на одній інтернет-сторінці 

Про акції можна дізнатися з різних джерел. Проте трапляється, що інформація до покупця надходить із запізненням. Безумовно, він відзначить, що в цьому магазині бувають вигідні пропозиції, але коли саме він вирішить піти туди за покупками — велике питання. 

Приділяючи значну увагу психології покупців, мережеві супермаркети адаптують до реалій ті способи просування товару, які зарекомендували себе в інших країнах. Завдяки цьому знижки в супермаркетах Харкова зібрані на одному сайті — популярному порталі колективних покупок Pokupon.ua. Приємний сюрприз для покупців — безкоштовні ADV-купони, які діють протягом певного терміну на конкретний товар.

Наступна публікація